Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

69,00

 

Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.
Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.

CeDeWu
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-755-6850-9

EAN: 9788375568509

Liczba stron: 294

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem