Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Ksišżka ilustruje ogromne, w ostatnich latach, przeobrażenia radia jako medium i jako instytucji, nie tylko o charakterze ekonomicznym ale i technologicznym. Zmiany te nie pozostajš bez wpływu na program - zarówno w sferze tre?ci, jak i formy. Jest to praca pionierska, oferujšca wszechstronnš panoramę form tkwišcych w przekazie współczesnego radia. Może służyć adeptom dziennikarstwa radiowego i dojrzałym dziennikarzom, a także podejmujšcym decyzje programowe menadżerom i stanowić może co? w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy radia.
UMCS
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-227-2852-9
EAN: 9788322728529
ISBN: 978-83-227-2852-9
EAN: 9788322728529
Liczba stron: 196
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 29,40 zł
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 29,40 zł