Gatunki audycji w radiu sformatowanym

Grażyna Stachyra

Gatunki audycji w radiu sformatowanym

29,40

 

Ksišżka ilustruje ogromne, w ostatnich latach, przeobrażenia radia jako medium i jako instytucji, nie tylko o charakterze ekonomicznym ale i technologicznym. Zmiany te nie pozostajš bez wpływu na program - zarówno w sferze tre?ci, jak i formy. Jest to praca pionierska, oferujšca wszechstronnš panoramę form tkwišcych w przekazie współczesnego radia. Może służyć adeptom dziennikarstwa radiowego i dojrzałym dziennikarzom, a także podejmujšcym decyzje programowe menadżerom i stanowić może co? w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy radia.

UMCS
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-227-2852-9

EAN: 9788322728529

Liczba stron: 196

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 29,40 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem