E-biznes Modele i tendencje

Tomasz Bober

E-biznes Modele i tendencje

15,38

 

W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.

Główne atuty książki to:
spójna i logiczna konstrukcja
wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu
dobre osadzenie w literaturze przedmiotu
ciekawe studia przypadków
dr hab. Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, prof. US

Scholar
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-664-7080-4

EAN: 9788366470804

Liczba stron: 112

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 21,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem