Crowdfunding w Polsce

Crowdfunding w Polsce

39,90

 

Recenzowany tom podejmuje ważny i aktualny temat, jakim jest crowdfunding – finansowanie społecznościowe. Od kilku lat crowdfunding jest przedmiotem intensywnych badań prowadzonych z różnych perspektyw, przede wszystkim ekonomicznych, prawnych i medioznawczych. Patrząc na analizy tego zjawiska z perspektywy światowej, można stwierdzić, że wyniki badań publikowane są przede wszystkim w czasopismach naukowych i raportach branżowych, mniej jest natomiast publikacji książkowych o charakterze naukowym. Książki poświęcone crowdfundingowi ukazują się, ale mają przede wszystkim charakter poradnikowy. W tym kontekście propozycję przygotowaną pod redakcją Anny Pluszyńskiej i Anny Szopy należy oceniać jako publikację, która – podejmując temat dyskutowany
na całym świecie – wypełnia lukę na polskim rynku.
Włączenie do tomu zarówno ogólnych artykułów przeglądowych, jak i tekstów empirycznych lub/i dogłębnie analizujących badane zjawisko jest atutem recenzowanego materiału. Książka powinna zainteresować z jednej strony badaczy i studentów, z drugiej zaś praktyków chcących poszerzyć wiedzę o finansowaniu społecznościowym. Dla tych pierwszych publikacja stanowić będzie dobre wprowadzenie do tematu crowdfundingu, pokazując kierunki badań i odsyłając do bogatej literatury przedmiotu. Dla tych drugich może stanowić kompendium wiedzy oraz – dzięki zamieszczeniu studiów przypadku – inspirację do rozwoju nowych kampanii crowdfundingowych.
Z recenzji dra hab. Patryka Gałuszki

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2018-10-18

ISBN: 978-83-233-4415-5

Liczba stron: 320

Format: 155x235mm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem