CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

6.2

(19 ocen) wspólnie z

33,43

 

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Znak Horyzont
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2018-06-20

ISBN: 978-83-240-5452-7

Liczba stron: 288

Znak Horyzont

Format: 163x235mm

Cena detaliczna: 49,90 zł

Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak

Rok wydania: 2018

Zajrzyj do środka

Komentarze nie są potwierdzone zakupem