Ciemna strona gastronomii Jak skutecznie przeciwdziałać kradzieży pracowniczej

Mołoniewicz Jan Marek

Ciemna strona gastronomii Jak skutecznie przeciwdziałać kradzieży pracowniczej

8.3

(3 oceny) wspólnie z

48,70

 

Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie.

Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?

A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości?

Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik.

Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz – najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.

Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:
•7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.
•W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.
•Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.
•Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.

MOJA Consulting
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-939-4480-4

EAN: 9788393944804

Liczba stron: 162

Format: 16.5x24.0cm

Cena detaliczna: 67,20 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem