Behawioralne finanse przedsiębiorstw Podstawowe podejścia i koncepcje

Jerzy Gajdka

Behawioralne finanse przedsiębiorstw Podstawowe podejścia i koncepcje

58,80

 

Jedna z największych zmian, jaka zaszła w ramach rozwoju nauki o finansach na przełomie XX i XXI wieku, polega na wzroście zainteresowania finansami behawioralnymi. Ten obszar badawczy, wiążący ze sobą wiedzę przede wszystkim z zakresu finansów i psychologii, zyskał na znaczeniu w całym świecie, stanowiąc wyzwanie dla dominującej dotychczas neoklasycznej teorii finansów.

W pracy dokonano przeglądu uwarunkowań, które wpływają na zarządzanie finansami przedsiębiorstw w podstawowych grupach decyzji podejmowanych w spółce, począwszy od decyzji o budżetowaniu inwestycji, poprzez finansowanie i politykę dywidendy aż do zarządzania kapitałem obrotowym.

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-752-5957-5

EAN: 9788375259575

Liczba stron: 225

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 58,80 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem