Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Antisocial Media porusza istotny problem naszych czasów i zabiera głos w dyskusji o roli mediów społecznościowych w naszym życiu i o ich wpływie na nasze zachowania.
Książka jest swoistym atakiem na obecne działania szefostwa Facebooka i krytykują jego model biznesowy na wszystkich płaszczyznach. Autor przestawia w książce taktyki manipulacyjne jakim poddawany jest użytkownik. Wszystko to ma uzmysłowić czytelnikowi stopień jego uzależnienia od serwisu. Autor zwraca również uwagę na to jak Facebook jest potężnym nośnikiem naszych danych (ponad 2 miliardy użytkowników), co daje mu ogromną przewagę nad innymi w kontekście bazy docelowej dla potencjalnych reklamodawców.
Antisocial Media odnosi się również do aktualnie gorących tematów takich jak wybory prezydenta USA, Brexit czy próby inwigilacji Rosji w politykę światową.
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania:
2018-11-14
ISBN: 978-83-280-6035-7
Tytuł oryginalny: Antisocial Media
W.A.B.
Format: 142x202mm
Cena detaliczna: 36,99 zł