Antisocial Media

Siva Vaidhyanathan

Antisocial Media

5.5

(104 ocen) wspólnie z

36,99

 

Antisocial Media porusza istotny problem naszych czasów i zabiera głos w dyskusji o roli mediów społecznościowych w naszym życiu i o ich wpływie na nasze zachowania.
Książka jest swoistym atakiem na obecne działania szefostwa Facebooka i krytykują jego model biznesowy na wszystkich płaszczyznach. Autor przestawia w książce taktyki manipulacyjne jakim poddawany jest użytkownik. Wszystko to ma uzmysłowić czytelnikowi stopień jego uzależnienia od serwisu. Autor zwraca również uwagę na to jak Facebook jest potężnym nośnikiem naszych danych (ponad 2 miliardy użytkowników), co daje mu ogromną przewagę nad innymi w kontekście bazy docelowej dla potencjalnych reklamodawców.
Antisocial Media odnosi się również do aktualnie gorących tematów takich jak wybory prezydenta USA, Brexit czy próby inwigilacji Rosji w politykę światową.

W.A.B.
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2018-11-14

ISBN: 978-83-280-6035-7

Tytuł oryginalny: Antisocial Media

Liczba stron: 316

W.A.B.

Format: 142x202mm

Cena detaliczna: 36,99 zł

Rozmowa z autorem

Komentarze nie są potwierdzone zakupem