Strategie polskich przedsiębiorstw wobec wyzwań klimatycznych

Agnieszka Leszczyńska

Strategie polskich przedsiębiorstw wobec wyzwań klimatycznych

29,63

 

Zmiany klimatyczne generują nowe wyzwania dla przedsiębiorstw. Wiążą się one z oddziaływaniem czynników społeczno-prawnych (regulacje prawne, presja organizacji ekologicznych, oczekiwania klientów) oraz z wzrastającą liczbą ekstremów pogodowych. Jak dotychczas problematyka reakcji przedsiębiorstw na wyzwania klimatyczne jest w literaturze praktycznie nieobecna. Niniejsza publikacja uzupełnia tę lukę przez przybliżenie czytelnikowi: - ryzyk klimatycznych zagrażających przedsiębiorstwom, - strategii przyjmowanych wobec zmian klimatycznych, - czynników warunkujących zachowania przedsiębiorstw w tym obszarze, - wpływ przyjętych postaw na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla środowiska naukowego. Czytelnik znajdzie tutaj szeroki przekrój wiedzy dotyczący zmian klimatycznych z perspektywy zarządzania przedsiębiorstwami. Praca może stanowić również źródło inspiracji dla praktyków zajmujących się kreowaniem strategii oraz ochroną środowiska w przedsiębiorstwach.

UMCS
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-778-4314-7

EAN: 9788377843147

Liczba stron: 298

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 35,70 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem