Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka jest zbiorem studiów, szkiców, artykułów i rozpraw już publikowanych (zob.: Nota wydawnicza). Zostały one jednak w zróżnicowanym stopniu przeredagowane, skrócone lub uzupełnione nie tylko o nowe wskazówki bibliograficzne. W zamierzeniu autorki ma to być prezentacja drogi badawczej, świadectwo poszukiwań problemów, pojęć, kategorii oraz metod opisu komunikatów prasowych. Dobierając suwerennie pojęcia, kategorie poznawcze, metody, ustalając zakresy badań, ich konteksty, proponując terminy, Autorka poszukuje własnego miejsca na prasowym (medialnym) polu badawczym.
UMCS
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-778-4660-5
EAN: 9788377846605
ISBN: 978-83-778-4660-5
EAN: 9788377846605
Liczba stron: 230
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 35,70 zł
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 35,70 zł