Rewolucja social media

Michał Sadowski

Rewolucja social media

5.9

(116 ocen) wspólnie z

39,00

 

Monitoring marki. Social Media ROI. Obsługa klienta online. Wsparcie sprzedaży. Social Business. Ochrona reputacji

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym.
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-246-4395-0

EAN: 9788324643950

Liczba stron: 216

Format: 140x210mm

Cena detaliczna: 39,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem