Koszyk 0
Opis:
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej, jak kształtuje się ten rynek w kontekście współ ... czesnych uwarunkowań, jakie działania marketingowe są na nim prowadzone, jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług, jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem. Powstanie tak obszernej książki jest rezultatem wieloletnich badań naukowych i pracy dydaktycznej autorów związanych z Uniwersytetem Szczecińskim, specjalizujących się w problematyce badania sfery usług w jej wielu przekrojach, czego wyraźnym dowodem jest zwłaszcza empiryczna część monografii. (...) Czytelnicy odnajdą tu uporządkowaną, przydatną wiedzę o współczesnym sektorze usług i procesach sprzyjających rozwojowi konsumpcji zróżnicowanych rodzajowo usług. Na rynku wydawniczym od wielu lat brakuje pozycji tak kompleksowo i nowocześnie opisującej problematykę usług od strony popytu i konsumenta. Wydaje się, że ta publikacja dobrze zapełni widoczną lukę wydawniczą w tym obszarze. Dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik Prof. UE we WrocławiuKatedra Podstaw Marketingu Zespół autorski tworzą głównie pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, specjaliści w zakresie omawianych zagadnień zajmujący się naukowo i praktycznie problematyką usług. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Grażyna Rosa
  • 2015
  • 256
  • 240
  • 165
  • 9788325566814
  • 9788325566814
  • ZCKIO

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.