Etyka w zawodzie specjalistów Public Relations

Ewa Hope

Etyka w zawodzie specjalistów Public Relations

7.0

(2 oceny) wspólnie z

43,00

 

Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia „etosu zawodowego” – i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał.
Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej – rzetelności, która była nie tylko
wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu wartości.
Czy dzisiaj mówienie o etosie zawodowym to anachronizm?

Autor

Difin
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-764-1937-4

EAN: 9788376419374

Liczba stron: 172

Format: 160x230mm

Cena detaliczna: 43,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem