Koszyk 0
Opis:
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności  wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również ... niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Barbara Stawarz
  • 2015
  • 1
  • 146
  • 235
  • 165
  • 9788301181642
  • 9788301181642
  • ZCJ1J

Recenzje czytelników

Fantastyczna , konkretne książka na dot. marketingu w social mediach

Ocena:
Autor:
Data:
Polecam książkę zwłaszcza właścicielom sklepów internetowych czy osobom, które sprzedają swoje produkty w necie ,a ich dotychczasowa promocja w social mediach nie była skuteczna.... Autor krok po kroku w przystępny sposób odsłania i wyjaśnia meandry marketingu w sieci.. Duży plus za tzw. pigułkę informacyjną w tym temacie,
Czy ta recenzja była przydatna?

Content marketing

Ocena:
Autor:
Data:
Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów to propozycja dla osób, które chcą polepszyć swoje działania marketingowe. W kilku rozdziałach Barbara Stawarz, Joanna Stopyra oraz Dominik Kazanowski przeprowadzają nas przez świat wartościowego marketingu, który opiera się na przygotowaniu długofalowej strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań potencjalnie zainteresowanych naszym produktem lub usługą osób.

Informacje zawarte w książce są usystematyzowane i przedstawione w ciekawy ... przystępny sposób – od podstaw, po bardziej szczegółowe tematy. Sporo miejsca poświęcono tutaj blogom firmowym, ich tworzeniu i znaczeniu, a także dystrybucji treści. Ta ostatnia jest szczególnie istotna, gdyż nawet bardzo dobre treści, bez odpowiedniej dystrybucji znikną gdzieś w natłoku mniej wartościowych informacji. Nie bez powodu zaczęto mówić – Content is King, Distribution is Queen.

Ciekawe są też rozdziały dotyczące marketingu produktowego oraz content marketingu skierowanego do bardzo wymagającej grupy jaką są współczesne, młode kobiety.

Dodatkowo, na końcu każdego rozdziału znajduje się krótkie podsumowanie i infografika w formie wykresu, która pozwala lepiej zapamiętać najważniejsze informacje. Dużym atutem publikacji jest też to, że bazuje ona na przykładach polskich przedsiębiorstw i blogów firmowych.

Content marketing po polsku w domyśle skierowany jest do osób prowadzących własny biznes, związanych z marketingiem i zajmujących się działaniami PR-owymi. Jest to publikacja, którą może zainteresować też osoby, które prowadzą prywatne blogi i chcą zwiększyć grono swoich odbiorców.


http://www.czytajac.pl/2016/06/content-marketing-polsku-barbara-stawarz/
Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena