Byłem ziemniaczanym oligarchą Jak prowadzić biznes w Rosji i nie zwariować

John Mole

Byłem ziemniaczanym oligarchą Jak prowadzić biznes w Rosji i nie zwariować

6.0

(82 ocen) wspólnie z

23,24

 

Byłem ziemniaczanym oligarchą to kolejna znakomita powieść Johna Mole’a, autora bestsellerowej książki Moja wielka grecka przygoda.
Anglik, absolwent studiów MBA z piętnastoletnim doświadczeniem w międzynarodowej bankowości oraz autor kilku książek, w saunie doznaje olśnienia i postanawia otworzyć sieć restauracji szybkiej obsługi z pieczonymi ziemniakami. Nawiązuje współpracę z brytyjską restauracją oraz rosyjskim Związkiem Rolników, zyskuje dotacje z brytyjskiego Funduszu Know-How i rozpoczyna pogoń za idealnym kartoflem we wchodzącej w krwiożerczy kapitalizm Rosji. W tym czasie próbuje rozkręcać inne biznesy, pada ofiarą śpiewających energetycznych wampirów, paraduje w spódniczce baletowej, demonstruje na placu Czerwonym i jeździ na grzbiecie świni. Aż w końcu… staje twarzą w twarz z rosyjskimi gangsterami.


Zakulisowe spojrzenie na „nową Rosję”, w której wszystko jest możliwe. Znakomicie napisana i w najwyższym stopniu zajmująca książka bada zbiorową świadomość Rosjan, jednocześnie pokazując, co trzeba zrobić, żeby rozkręcić biznes w kraju, który do niedawna stanowił ikonę komunizmu.
Adventure Travel Magazine


Zabawna i wnikliwa powieść dająca sugestywny obraz prawdziwych Rosjan, ich życia, radości i smutków w pogrążonym w chaosie kraju.
Rodric Braithwaite, ambasador Wielkiej Brytanii w Moskwie w latach 1988–1992 i autor książek Across the Moscow River oraz Moskwa 1941. Największa bitwa II wojny światowej

Carta Blanca
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-770-5216-7

EAN: 9788377052167

Liczba stron: 296

Format: 12.9x20.6

Cena detaliczna: 34,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem