PayPo odbierz kod 30 zł na zakupy

Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw Łukasz Kozłowski Książka

Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
62,67 zł
79,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-06-18
Wydawnictwo: MT Biznes
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: 1
Liczba stron: 344
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2024
Zobacz więcej
62,67 zł
BIZNES ? KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się ono na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Autor wyznaczył dla poszczególnych powiatów wartości sześciu wymiarów kultury: dystansu władzy, indywidualizmu, skłonności do unikania niepewności, męskości versus kobiecości, orientacji długoterminowej i pobłażliwości. Następnie poddał analizie empirycznej wpływ skonstruowanych wymiarów kultury na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw – na częstość ich powstawania, pozyskiwanie przez nie kapitału, inwestowanie i rozwój, a także ryzyko i zdolność do utrzymania się na rynku. Z analizy tej wynika m.in., że nie ma takiej kultury, którą można uznać za wzorcową ze względu na stymulowanie działalności przedsiębiorstw. Przydatność określonych postaw kulturowych oceniać należy bowiem z perspektywy fazy i obszaru działalności przedsiębiorstwa.

Szczegółowe informacje na temat książki Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw

Wydawnictwo: MT Biznes
EAN: 9788381756938
Autor: Łukasz Kozłowski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: 1
Liczba stron: 344
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2024
Data premiery: 2024-12-07
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: MT Biznes sp z o.o.
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość