Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem Wymiar finansowy i niefinansowy Bek-Gaik Bogusława, Jacek Gad, Rymkiewicz Bartosz Książka

Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem Wymiar finansowy i niefinansowy
37,01 zł
49,35 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 220
Format: 16.8x24.1
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej
W książce omówiono w układzie chronologicznym aktualne trendy rozwoju sprawozdawczości przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem skutków procesu integrowania raportowania finansowego i niefinansowego. Krytycznie odniesiono się do modelu współczesnego sprawozdania finansowego, przedstawiono zakres informacyjny raportu finansowego i sprawozdania zarządu, a także istotę raportowania społecznego mającego na celu rozliczenie przedsiębiorstwa ze społecznej odpowiedzialności i wykonywania funkcji powierniczej. Autorzy publikacji - pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziałów Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz jednocześnie uznani eksperci rachunkowości - skoncentrowali się na poszukiwaniu nowoczesnej biznesowej formuły sprawozdawczości. Powinna ona uwzględniać z jednej strony zasadniczy cel działalności gospodarczej - stały wzrost wartości przedsiębiorstwa dla interesariuszy, z drugiej stworzyć podstawy efektywnego komunikowania się z różnymi segmentami jego otoczenia. Połączenie tych dwóch aspektów sprawozdawczości przedsiębiorstw świadczy o nowatorskim podejściu autorów do podjętej problematyki. Dodatkowymi walorami publikacji są: staranne usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy o sprawozdawczości przedsiębiorstw, wszechstronne spojrzenie na poszczególne jej elementy oraz wskazanie kierunków jej rozwoju. Książka może stanowić cenną inspirację do dalszych badań nad kształtowaniem zintegrowanego raportu będącego odzwierciedleniem holistycznego podejścia do przekazywania informacji o działalności przedsiębiorstwa.

Szczegółowe informacje na temat książki Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem Wymiar finansowy i niefinansowy

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
EAN: 9788379696208
Autor: Bek-Gaik Bogusława, Jacek Gad, Rymkiewicz Bartosz
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 220
Format: 16.8x24.1
Rok wydania: 2015
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Jana Matejki 34A
90-237 Łódź
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Bek-Gaik Bogusława, Jacek Gad, Rymkiewicz Bartosz

Oceny i recenzje książki Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem Wymiar finansowy i niefinansowy

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość