E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online Artur Maciorowski Książka

E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online
33,68 zł
44,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Edgard
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 206
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2013
Zobacz więcej
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt! Dzięki lekturze poradnika: - dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW - zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media - poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści - osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu - będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski! Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Szczegółowe informacje na temat książki E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online

Wydawnictwo: Edgard
EAN: 9788377882665
Autor: Artur Maciorowski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 206
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2013
Podmiot odpowiedzialny: EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online

Oceny i recenzje książki E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online

Średnia ocen:
5.91 /10
Liczba ocen:
33
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller