Konto

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? Agata Olszanecka-Marmola Książka

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
44,78 zł
59,70 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 386
Format: 16.0x22.5cm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej

Podobne do Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.

Szczegółowe informacje na temat książki Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Wydawnictwo: Adam Marszałek
EAN: 9788381802253
Autor: Agata Olszanecka-Marmola
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 386
Format: 16.0x22.5cm
Rok wydania: 2020
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Adam Marszałek
Lubicka 44
87-100 Toruń
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Zyskaj darmową dostawę
za zapis do newslettera!
Nie przegap nowości, promocji i unikalnych ofert.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.