Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

Judyta Lubacha

Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

32,57

 

Prowadzona obecnie polityka gospodarcza zarówno Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i zwiększenie innowacyjności (plan Morawieckiego). Zgodnie z rozważaniami teoretycznymi to innowacje oparte na pracach badawczo-rozwojowych mają prowadzić do szybszego wzrostu gospodarczego, tymczasem działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw oparta jest głównie na imporcie gotowej technologii w postaci maszyn i oprogramowania. Jakie czynniki determinują oba rodzaje działalności innowacyjnej?
W jakich obszarach kraje „starej Unii” różnią się od krajów dawnego bloku wschodniego? Jakie cechy otoczenia społeczno-gospodarczego wspierają działalność badawczo-rozwojową? Na te pytania autorka poszukuje odpowiedzi w swojej pracy.

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-233-4989-1

EAN: 9788323349891

Liczba stron: 200

Format: 16.0x23.5cm

Cena detaliczna: 44,10 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem