Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna, Żyminkowska Katarzyna, Żyminkowski Tomasz

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

69,00

 

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.

Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-012-0456-3

EAN: 9788301204563

Liczba stron: 182

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem