Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Praca Autorki stanowi cenny wkład w rozwój nie tylko polskich badań nad rozwijającym się społeczeństwem medialnym oraz jego związkami z całym systemem medialnym, ale również może być interesującym źródłem do dalszych badań w tym kierunku.
Jej ustalenia mają także wartość praktyczną dla rozwoju i funkcjonowania rodzimej mediosfery. (...) Książka ukazuje nie tylko nowe perspektywy i kierunki myślenia o polskich mediach, ale stwarza możliwość ich współmiernego potraktowania w stosunku do mediów europejskich, jak i systemów mediów globalnych.
Z recenzji dra hab. Ignacego Fiuta
Nomos
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-768-8033-4
EAN: 9788376880334
ISBN: 978-83-768-8033-4
EAN: 9788376880334
Liczba stron: 296
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 40,95 zł
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 40,95 zł