Zarządzanie wiedzą

Ashok Jashapara

Zarządzanie wiedzą

49,87

 

Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pięć kategorii, odpowiadających pięciu częściom książki:

• istota wiedzy (dane, informacje, historia zarządzanie wiedzą, filozoficzne koncepcje wiedzy),
• wykorzystywanie wiedzy (kapitał intelektualny, nurty w zarządzaniu strategicznym, perspektywa zarządzania wiedzą),
• generowanie wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
• artefakty wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
• aktywizowanie wiedzy ( warunki, sieci wiedzy, zarządzanie zmianą).

Analiza tych zagadnień została wzbogacona licznymi przykładami z praktyki działania globalnych organizacji. Dzięki temu Czytelnik poznaje pewne ogólne, praktyczne wzorce modele oraz otrzymuje wskazówki inspirujące do rozważań i zagłębiania wybranych kwestii.



Książka jest przeznaczona dla studentów m.in. zarządzania, socjologii, ekonomii, a także kierowników różnych szczebli i menedżerów. Jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują wszechstronnego omówienia teoretycznych koncepcji i najlepszych rozwiązań w zakresie zarządzania wiedzą.

PWE
Oprawa: Kartonowa Foliowana

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-208-2092-8

EAN: 9788320820928

Tytuł oryginalny: Knowledge Management: An Integrated Approach (2nd Edition)

Liczba stron: 388

Format: 16.2x23.7cm

Cena detaliczna: 64,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem