Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw

Artur Świerczek, Szozda Natalia

Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw

59,90

 

Zarządzanie popytem na produkty jest ważnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem ze względu na znaczenie przepływu dóbr rzeczowych między firmami. Autorzy przedstawili: popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw, planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw, organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw, koordynowanie działań przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, kontrola działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, przykłady zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż.



Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie logistyki i zarządzania. Może być również wykorzystywana przez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny logistyki.

PWE
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-208-2239-7

EAN: 9788320822397

Liczba stron: 266

Format: 16.2x23.7cm

Cena detaliczna: 59,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem