Zarządzanie dla bystrzaków

Nelson Bob

Zarządzanie dla bystrzaków

7.0

(11 ocen) wspólnie z

39,90

 

Bądź bystrzakiem, sprawnie zarządzaj ludźmi!
Zarządzanie nie jest prostą sprawą. Wymaga od menedżera stałego doskonalenia wiedzy i umiejętności. Nawet doświadczony kierownik może próbować inaczej spojrzeć na swoją pracę i dzięki odkryciu nowych aspektów filozofii oraz technik zarządzania zmodyfikować nieco swój indywidualny styl, by ułatwić pracę sobie i swoim podwładnym. Jeśli praca staje się przyjemniejsza i bardziej wydajna, a jej cele są realistycznie wyznaczone i konsekwentnie egzekwowane, łatwiej o sukces. W czasach, gdy o przetrwaniu firmy decydują jej sprawność i niezawodność w funkcjonowaniu, zarządzanie staje się prawdziwym wyzwaniem, obarczonym wielką odpowiedzialnością.

Aby stać się dobrym menedżerem, trzeba się uczyć. Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest ani trudnym w lekturze podręcznikiem akademickim, ani jedną z tych modnych książek biznesowych, o których głośno przez kilka miesięcy, a potem nikt o nich nie pamięta. Zarządzanie dla bystrzaków jest świetnie napisanym kompendium , które przyda się każdemu kierownikowi. Zawiera omówienie istoty pracy menedżera i przedstawia sprawdzone rozwiązania typowych problemów zarządzania. Szczególnie docenisz wskazówki dotyczące najtrudniejszych chwil w pracy menedżera, takich jak zarządzanie zmianą, dyscyplinowanie i zwalnianie pracowników.
Zarządzanie może być przyjemne i niezwykle satysfakcjonujące — dowiedz się, jak to osiągnąć!

Najważniejsze aspekty pracy menedżera — przewodzenie, inspirowanie i angażowanie pracowników.
Dobry zarządca — zatrudnianie pracowników, ich wspieranie i przewodzenie zespołowi.
Plan działania — wyznaczanie celów i monitorowanie ich realizacji.
Metoda działania — narzędzia i techniki zarządzania.
Finansowa strona zarządzania — planowanie i realizacja budżetu.
Najczęściej popełniane błędy — wyciąganie wniosków i szukanie nowych rozwiązań.

Dowiedz się, jak:

wygląda warsztat pracy menedżera,
angażować, motywować i nagradzać pracowników,
czuwać nad rozwojem pracowników,
wyznaczać cele i monitorować ich realizację,
skutecznie delegować zadania,
wykorzystać zdobycze technologii w celu odniesienia sukcesu.

W tej książce znajdziesz:

listę obowiązków nowoczesnej kadry zarządzającej,
informacje, jak wybrać i zatrudnić nowego pracownika,
metody organizacji i kierowania pracą zdalną,
sposoby skutecznego komunikowania się,
wiedzę o podstawowych zagadnieniach finansowych, w tym związanych z budżetem i rachunkowością,
informacje, jak zarządzać etycznie i przetrwać chwile kryzysu.

Septem
Oprawa miękka

Wydanie: trzecie

ISBN: 978-83-283-1900-4

EAN: 9788328319004

Liczba stron: 328

Format: 23.0x17.3

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem