Zaprzyjaźnij się z klientem Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą

Cooper Birk, Cooper Scott, Grutzner Fritz

Zaprzyjaźnij się z klientem Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą

52,00

 

Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-264-3941-4

EAN: 9788326439414

Tytuł oryginalny: Tips and Traps for Marketing Your Business

Liczba stron: 356

Format: 145x205mm

Cena detaliczna: 52,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem