Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Martin Lindstrom

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

7.2

(259 ocen) wspólnie z

23,38

Przygotowaliśmy dodruk tego tytułu specjalnie na życzenie naszych klientów

Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta.

Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy to kolejna książka w serii Punkty Przełomowe. W serii ukazują się książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.
Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej.

Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł

Znak
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2009-05-20

ISBN: 978-83-240-1180-3

Opracowanie graficzne
Robert Kleemann

Tytuł oryginalny: Buyology

Liczba stron: 224

Znak

Format: 154x215

Cena detaliczna: 34,90 zł

Tłumaczenie: Magdalena Zielińska

przedmowa Paco Underhill

Philip Kotler

„Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle”.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem