Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Martin Lindstrom Książka
Wydawnictwo: | Znak |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 224 |
Format: | 154x215 |
Rok wydania: | 2009 |
Podobne do Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Szczegółowe informacje na temat książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Wydawnictwo: | Znak |
EAN: | 9788324011803 |
Autor: | Martin Lindstrom |
Tłumaczenie: | Magdalena Zielińska |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 224 |
Format: | 154x215 |
Rok wydania: | 2009 |
Data premiery: | 2009-05-22 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o. Tadeusza Kościuszki 37 30-105 Kraków PL e-mail: [email protected] |
Metody dostawy
Typ wysyłki | Do 298,99 zł | Od 299,00 zł |
---|---|---|
|
7,99 zł | 0,00 zł |
|
10,99 zł | 0,00 zł |
|
12,99 zł | 0,00 zł |
|
14,99 zł | 0,00 zł |
|
14,99 zł | 0,00 zł |
Płatność przy odbiorze | +5 zł | +5 zł |
Typ wysyłki Partnerskie punkty odbioru |
do 29,98 zł | do 59,99 zł | od 60,00 zł | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gdańsk | |||||||||
Gdańsk – ul. Kartuska 195 A/12 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Gdańsk – ul. Obrońców Wybrzeża 3A lok U5A | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Bydgoszcz | |||||||||
Bydgoszcz – Jerzego Rupniewskiego 11 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Białystok | |||||||||
Białystok – ul. Legionowa 9/1/lok. 29 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Białystok – ul. Warszawska 79 lok. 6 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Częstochowa | |||||||||
Częstochowa – Fonte ul. Jasnogórska 48/1 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Częstochowa – ul. Michałowskiego 11/13 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Gdynia | |||||||||
Gdynia – ul. Krasickiego 10 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Gorzów Wielkopolski | |||||||||
Gorzów Wielkopolski – ul. Garbary 18 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków | |||||||||
Kraków – Przejście podz. Rakowicka i Wita Stwosza | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – ul. Mitery 8 (obok Kalwaryjskiej) | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – Nowa Huta, Os. Teatralne 33a | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – ul. Urzędnicza 30/Lokal | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – ul. Witosa 39 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Olsztyn | |||||||||
Olsztyn – Punkt Partnerski WIN-CIN ul. Jagielończyka 38 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Poznań | |||||||||
Poznań – Głogowska 60 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Rzeszów | |||||||||
Rzeszów – ul. Podwisłocze 2B/3 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Wrocław | |||||||||
Wrocław – ul. Tęczowa 25 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Wrocław – Tadeusza Kościuszki 49 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa | |||||||||
Warszawa – ul. Ogrodowa 13/29 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa – al. Jana Pawła II 61/226 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa – al. Niepodległości 76/78/111 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa – ul. Ratuszowa 11 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kłaj | |||||||||
Kłaj – KŁAJ 650/7 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Skawina | |||||||||
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Lublin | |||||||||
Lublin – ul. Nadbystrzycka 39 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Łódź | |||||||||
Łódź – Plac Barlickiego BOKS 135 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Ząbki | |||||||||
Ząbki – ul. Hugona Kołłątaja 8A | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł |
Oceny i recenzje książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Niezwykle wartościowa książka o zaskakującej i ciekawej treści. Pozwala poznać od kuchni sposoby "nakłaniania" konsumenta do zakupów, wyjaśnia, jak powstają skuteczne i przynoszące zyski reklamy oraz przytacza mnóstwo ciekawych, momentami nawet szokujących badań dla poparcia wszystkich podawanych informacji.
Wchodzisz do zwykłego supermarketu. I już wiesz, że wszystkie te półki z towarami to teatr, który cię zachwyci tak bardzo, że zostawisz w kasie o wiele więcej pieniędzy, niż zamierzałaś. To znaczy... powinnaś wiedzieć, ale zazwyczaj nie zdajesz sobie z tego sprawy. O tym właśnie jest „Zakupologia" Martina Lindstroma. O świadomym kupowaniu i o tym, dlaczego w ogóle kupujemy.
Fascynująca książka o neuromarketingu. Lindstrom pokazuje, że bardzo wielkie znaczenie mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Każdy z nas jest konsumentem, niezależnie od tego, co kupujemy. Duży wpływ ma reklama w telewizji, billboardy na ulicach, internetowe bannery, plakaty w sklepowych witrynach i dżungle, które łatwo zapadają w pamięci. Również dużą rolę odgrywają neurony lustrzane.
Fascynująca książka o neuromarketingu. Lindstrom pokazuje, że bardzo wielkie znaczenie mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Każdy z nas jest konsumentem, niezależnie od tego, co kupujemy. Duży wpływ ma reklama w telewizji, billboardy na ulicach, internetowe bannery, plakaty w sklepowych witrynach i dżungle, które łatwo zapadają w pamięci. Również dużą rolę odgrywają neurony lustrzane.
Wchodzisz do zwykłego supermarketu. I już wiesz, że wszystkie te półki z towarami to teatr, który cię zachwyci tak bardzo, że zostawisz w kasie o wiele więcej pieniędzy, niż zamierzałaś. To znaczy... powinnaś wiedzieć, ale zazwyczaj nie zdajesz sobie z tego sprawy. O tym właśnie jest „Zakupologia" Martina Lindstroma. O świadomym kupowaniu i o tym, dlaczego w ogóle kupujemy.
Niezwykle wartościowa książka o zaskakującej i ciekawej treści. Pozwala poznać od kuchni sposoby "nakłaniania" konsumenta do zakupów, wyjaśnia, jak powstają skuteczne i przynoszące zyski reklamy oraz przytacza mnóstwo ciekawych, momentami nawet szokujących badań dla poparcia wszystkich podawanych informacji.