Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Martin Lindstrom Książka
Wydawnictwo: | Znak |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 224 |
Format: | 154x215 |
Rok wydania: | 2009 |

Szczegółowe informacje na temat książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Wydawnictwo: | Znak |
EAN: | 9788324011803 |
Autor: | Martin Lindstrom |
Tłumaczenie: | Magdalena Zielińska |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 224 |
Format: | 154x215 |
Rok wydania: | 2009 |
Data premiery: | 2009-05-22 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o. Tadeusza Kościuszki 37 30-105 Kraków PL e-mail: [email protected] |
Podobne do Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Oceny i recenzje książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Niezwykle wartościowa książka o zaskakującej i ciekawej treści. Pozwala poznać od kuchni sposoby "nakłaniania" konsumenta do zakupów, wyjaśnia, jak powstają skuteczne i przynoszące zyski reklamy oraz przytacza mnóstwo ciekawych, momentami nawet szokujących badań dla poparcia wszystkich podawanych informacji.
Wchodzisz do zwykłego supermarketu. I już wiesz, że wszystkie te półki z towarami to teatr, który cię zachwyci tak bardzo, że zostawisz w kasie o wiele więcej pieniędzy, niż zamierzałaś. To znaczy... powinnaś wiedzieć, ale zazwyczaj nie zdajesz sobie z tego sprawy. O tym właśnie jest „Zakupologia" Martina Lindstroma. O świadomym kupowaniu i o tym, dlaczego w ogóle kupujemy.
Fascynująca książka o neuromarketingu. Lindstrom pokazuje, że bardzo wielkie znaczenie mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Każdy z nas jest konsumentem, niezależnie od tego, co kupujemy. Duży wpływ ma reklama w telewizji, billboardy na ulicach, internetowe bannery, plakaty w sklepowych witrynach i dżungle, które łatwo zapadają w pamięci. Również dużą rolę odgrywają neurony lustrzane.
Fascynująca książka o neuromarketingu. Lindstrom pokazuje, że bardzo wielkie znaczenie mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Każdy z nas jest konsumentem, niezależnie od tego, co kupujemy. Duży wpływ ma reklama w telewizji, billboardy na ulicach, internetowe bannery, plakaty w sklepowych witrynach i dżungle, które łatwo zapadają w pamięci. Również dużą rolę odgrywają neurony lustrzane.
Wchodzisz do zwykłego supermarketu. I już wiesz, że wszystkie te półki z towarami to teatr, który cię zachwyci tak bardzo, że zostawisz w kasie o wiele więcej pieniędzy, niż zamierzałaś. To znaczy... powinnaś wiedzieć, ale zazwyczaj nie zdajesz sobie z tego sprawy. O tym właśnie jest „Zakupologia" Martina Lindstroma. O świadomym kupowaniu i o tym, dlaczego w ogóle kupujemy.
Niezwykle wartościowa książka o zaskakującej i ciekawej treści. Pozwala poznać od kuchni sposoby "nakłaniania" konsumenta do zakupów, wyjaśnia, jak powstają skuteczne i przynoszące zyski reklamy oraz przytacza mnóstwo ciekawych, momentami nawet szokujących badań dla poparcia wszystkich podawanych informacji.