Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Martin Lindstrom Książka

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
26,18 zł
34,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Znak
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 224
Format: 154x215
Rok wydania: 2009
Zobacz więcej
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia. Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy to kolejna książka w serii Punkty Przełomowe. W serii ukazują się książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości. Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej. Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł

Szczegółowe informacje na temat książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Wydawnictwo: Znak
EAN: 9788324011803
Autor: Martin Lindstrom
Tłumaczenie: Magdalena Zielińska
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 224
Format: 154x215
Rok wydania: 2009
Data premiery: 2009-05-22
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
Tadeusza Kościuszki 37
30-105 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Oceny i recenzje książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Średnia ocen:
7.11 /10
Liczba ocen:
261
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

26/06/2009
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Niezwykle wartościowa książka o zaskakującej i ciekawej treści. Pozwala poznać od kuchni sposoby "nakłaniania" konsumenta do zakupów, wyjaśnia, jak powstają skuteczne i przynoszące zyski reklamy oraz przytacza mnóstwo ciekawych, momentami nawet szokujących badań dla poparcia wszystkich podawanych informacji.

22/10/2009
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Wchodzisz do zwykłego supermarketu. I już wiesz, że wszystkie te półki z towarami to teatr, który cię zachwyci tak bardzo, że zostawisz w kasie o wiele więcej pieniędzy, niż zamierzałaś. To znaczy... powinnaś wiedzieć, ale zazwyczaj nie zdajesz sobie z tego sprawy. O tym właśnie jest „Zakupologia" Martina Lindstroma. O świadomym kupowaniu i o tym, dlaczego w ogóle kupujemy.

28/01/2010
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Fascynująca książka o neuromarketingu. Lindstrom pokazuje, że bardzo wielkie znaczenie mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Każdy z nas jest konsumentem, niezależnie od tego, co kupujemy. Duży wpływ ma reklama w telewizji, billboardy na ulicach, internetowe bannery, plakaty w sklepowych witrynach i dżungle, które łatwo zapadają w pamięci. Również dużą rolę odgrywają neurony lustrzane.

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Fascynująca książka o neuromarketingu. Lindstrom pokazuje, że bardzo wielkie znaczenie mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Każdy z nas jest konsumentem, niezależnie od tego, co kupujemy. Duży wpływ ma reklama w telewizji, billboardy na ulicach, internetowe bannery, plakaty w sklepowych witrynach i dżungle, które łatwo zapadają w pamięci. Również dużą rolę odgrywają neurony lustrzane.

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Wchodzisz do zwykłego supermarketu. I już wiesz, że wszystkie te półki z towarami to teatr, który cię zachwyci tak bardzo, że zostawisz w kasie o wiele więcej pieniędzy, niż zamierzałaś. To znaczy... powinnaś wiedzieć, ale zazwyczaj nie zdajesz sobie z tego sprawy. O tym właśnie jest „Zakupologia" Martina Lindstroma. O świadomym kupowaniu i o tym, dlaczego w ogóle kupujemy.

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Niezwykle wartościowa książka o zaskakującej i ciekawej treści. Pozwala poznać od kuchni sposoby "nakłaniania" konsumenta do zakupów, wyjaśnia, jak powstają skuteczne i przynoszące zyski reklamy oraz przytacza mnóstwo ciekawych, momentami nawet szokujących badań dla poparcia wszystkich podawanych informacji.

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość