Zachowania konsumentów na rynku

Leszek Rudnicki

Zachowania konsumentów na rynku

59,90

 

Współcześnie konsument bywa nazywany „królem systemu ekonomicznego”. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.
Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-208-1981-6

EAN: 9788320819816

Liczba stron: 188

Format: 162x237mm

Cena detaliczna: 59,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem