Komentarze nie są potwierdzone zakupem
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.
CeDeWu
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-755-6751-9
EAN: 9788375567519
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-755-6751-9
EAN: 9788375567519
Liczba stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 52,00 zł
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 52,00 zł