Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Michał Bacior

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

52,00

 

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-755-6751-9

EAN: 9788375567519

Liczba stron: 166

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 52,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem