Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Termin information and communication technology (ICT) po raz pierwszy został użyty w 1997 roku w Wielkiej Brytanii. Jest on zatem stosunkowo nowy. Z tego względu niewiele jest w Polce publikacji na temat ICT, a na pewno żadna z nich nie analizuje problemu w kontekście ekonomicznym. W tym znaczeniu niniejsze studium stanowi nowość na rynku wydawniczym. Opracowanie zawiera ważną obserwację teoretyczną, sformułowaną na podstawie doświadczeń indyjskich, mówiących, że możliwe są pominięcie etapu rozwoju industrialnego w rozwoju gospodarczym i przeskok wprost do etapu rozwoju usług. Praca ma walory zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, pozwalające zrozumieć uniwersalne mechanizmy rozwoju sektora usług, a sektora ICT w szczególności. Książka ta będzie pozycją obowiązkową dla wszystkich interesujących się uniwersalnymi uwarunkowaniami i mechanizmami oraz efektami rozwoju działalności ICT, i to nie tylko w Indiach.
Fragment recenzji dr hab. Alfreda Biecia
ISBN: 978-83-801-9123-5
EAN: 9788380191235
Format: 16.0x22.0cm
Cena detaliczna: 44,80 zł