Wojna marketingu z zarządzaniem

Ries Al, Ries Laura

Wojna marketingu z zarządzaniem

9.0

(2 oceny) wspólnie z

51,90

 

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-208-1881-9

EAN: 9788320818819

Tytuł oryginalny: War in The Boardroom

Liczba stron: 288

Format: 14.5x20.5cm

Cena detaliczna: 51,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem