Uwieść podświadomość Psychologia reklamy

Robert Heath

Uwieść podświadomość Psychologia reklamy

 

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

GWP
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-748-9498-2

Tytuł oryginalny: Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising

Liczba stron: 301

Format: 145x205mm

Cena katalogowa: 39,90 zł

Tłumaczenie: Justyna Trojnar