Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować dobrą umowę handlową, zabezpieczyć własne interesy, ustrzec się przed „pułapkami” wynikającymi z błędnej interpretacji lub pominięcia klauzul i formuł handlowych. Publikacja może też zainteresować wykładowców i studentów, prezentując problematykę negocjacji handlowych w sposób przystępny i uporządkowany.
Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Poltext
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1353-7
EAN: 9788375613537
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1353-7
EAN: 9788375613537
Liczba stron: 168
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 39,90 zł
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 39,90 zł