Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.
Poltext
Oprawa twarda z obwolutą
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-817-5361-6
EAN: 9788381753616
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-817-5361-6
EAN: 9788381753616
Liczba stron: 240
Format: 15.8x23.3cm
Cena detaliczna: 59,90 zł
Format: 15.8x23.3cm
Cena detaliczna: 59,90 zł