Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

10.0

(1 ocena) wspólnie z

34,67

 

Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.

Sedno
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-796-3008-0

EAN: 9788379630080

Liczba stron: 304

Format: 16.5x23.5

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem