Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na postawy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania. Praca wychodzi poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów umieszczania lub modyfikacji przekazów perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do odbiorców.
Difin
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1000-5
EAN: 9788376410005
ISBN: 978-83-764-1000-5
EAN: 9788376410005
Liczba stron: 256
Format: 160x230mm
Cena detaliczna: 43,00 zł
Format: 160x230mm
Cena detaliczna: 43,00 zł