Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym

Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym

45,00

 

Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki, zainteresowanych wieloaspektową problematyką strategii zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym, obszarów oddziaływania i zakresu, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak również innych instytucji, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów uczelni należących do dziedziny nauk społecznych (zwłaszcza nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).
Ze wstępu

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-797-2391-1

EAN: 9788379723911

Liczba stron: 218

Format: 150x210mm

Cena detaliczna: 45,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem