Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki, zainteresowanych wieloaspektową problematyką strategii zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym, obszarów oddziaływania i zakresu, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak również innych instytucji, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów uczelni należących do dziedziny nauk społecznych (zwłaszcza nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).
Ze wstępu
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-797-2391-1
EAN: 9788379723911
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-797-2391-1
EAN: 9788379723911
Liczba stron: 218
Format: 150x210mm
Cena detaliczna: 45,00 zł
Format: 150x210mm
Cena detaliczna: 45,00 zł