Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-814-2546-9
EAN: 9788381425469
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-814-2546-9
EAN: 9788381425469
Liczba stron: 208
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 44,90 zł
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 44,90 zł