Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne Etapy i formy

Krawiec Wioletta

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne Etapy i formy

44,90

 

Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-814-2546-9

EAN: 9788381425469

Liczba stron: 208

Format: 170x240mm

Cena detaliczna: 44,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem