Strategia dywersyfikacji wzrost poprzez zróżnicowanie

Graham Kenny

Strategia dywersyfikacji wzrost poprzez zróżnicowanie

49,90

 

Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.

Explanator
Oprawa: Oprawa twarda z obwolutą

ISBN: 978-83-928-9165-9

EAN: 9788392891659

Liczba stron: 224

Format: 160x240mm

Cena detaliczna: 49,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem