Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Bogusław Nierenberg

Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

112,63

 

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa twarda

Wydanie: 1

ISBN: 9788301232344

EAN: 9788301232344

Liczba stron: 436

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 139,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem