Społeczny wizerunek wody do picia Studium socjologiczne

Cichocki Ryszard

Społeczny wizerunek wody do picia Studium socjologiczne

23,08

 

Złożoność problemu wody pitnej sprawia, że jest on obecnie na świecie rozważany nie tylko przez fizyków, chemików, geografów, biologów czy klimatologów, lecz także przez ekonomistów, politologów czy – jak w tym przypadku, przez dwóch doświadczonych socjologów z UAM. Jakość wody do picia ma coraz większy wpływ na jakość życia ludzi i w szczególności na stan ich zdrowia, ale też staje się w naszej cywilizacji szczególną wartością społeczną i zajmuje coraz więcej miejsca w świadomości zbiorowej. Książka dobrze wpisuje się w mający w socjologii bogate i znakomite tradycje nurt stosowanych badań społecznych, podejmowanych z myślą o oczekiwanych, pożądanych i niezbędnych interwencjach publicznych, jakich dokonuje bądź powinna dokonywać władza – tak centralna, jak i lokalna, samorządowa.

prof. dr hab. Włodzimierz Anioł, Uniwersytet Warszawski

Przedstawione studium empiryczne jest szczególnie cenne ze względu na zakres prowadzonych badań podłużnych, obejmujących okres blisko dwudziestu lat. Dbałość o zachowanie w tak długim czasie porównywalności wyników zasługuje na szczególne uznanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę zmieniające się na przestrzeni lat środowisko, w którym były prowadzone badania, jak i zróżnicowane podejścia do badanego zjawiska oraz rozwój narzędzi badawczych.

dr hab. Paweł Chudziński, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Scholar
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-668-4995-2

EAN: 9788366849952

Liczba stron: 152

Format: 17.0x23.0cm

Cena detaliczna: 31,50 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem