Spójność modeli biznesu Koncepcja i pomiar

Tadeusz Falencikowski

Spójność modeli biznesu Koncepcja i pomiar

59,00

 

Problematyka modeli biznesu to obszar w polskiej literaturze mało eksploatowany. O jej współczesnym wymiarze świadczy chociażby to, że w praktyce biznesu nikt już nie pyta o plany, a pyta głównie o model biznesu.
Z recenzji dr. hab. Jerzego Niemczyka,
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Sukces w biznesie zależy od wielu czynników, jednym z najważniejszych jest doskonały model biznesu. Taki model biznesu powstaje, gdy jego spójność osiąga optimum.
W książce autor przedstawia:
- istotę modelu biznesu,
- koncepcję spójności modelu biznesu,
- metodę pomiaru spójności modelu biznesu,
- studia przypadków pomiaru spójności modeli biznesu.

Zalety publikacji, to kompleksowo omówiona teoria budowy modelu biznesu oraz dostępnie sformułowana analityczno-graficzna metodyka pomiaru pozwalająca na ocenę spójności modelu biznesu.

Książka jest przeznaczona dla:
- pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem,
- menedżerów i przedsiębiorców zainteresowanych doskonaleniem ich modelu biznesu,
- studentów zarządzania, dla których wiedza o modelach biznesu będzie w przyszłości podstawą działania.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-755-6539-3

EAN: 9788375565393

Liczba stron: 316

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem