Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

Łukasz Iwasiński

Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

40,00 zł

2820

 

Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi „nabożnie”, nie waha się wytknąć słabości „wielkim teoretykom”, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już passé. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości „multidyskurs” socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)

Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-651-5515-3

Liczba stron: 468

Format: 120x195mm

Cena katalogowa: 40,00 zł

Cena pakietu

84,90 zł

5514