Socjologia komunikacji i mediów

Eric Maigret

Socjologia komunikacji i mediów

8.0

(1 ocena) wspólnie z

42,62

 

Éric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pracownik naukowy w Krajowym Centrum Badań Naukowych, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu.
Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść „komunikatywności” a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu.

Oficyna Naukowa
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-773-7009-4

EAN: 9788377370094

Liczba stron: 512

Format: 14.0x21.0cm

Cena detaliczna: 64,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem