Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce

Jarocki Mariusz, Marzec Paweł

Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce

34,00

 

Serwis internetowy stanowi jeden ze strategicznych elementów budowania wizerunku instytucji oraz niejednokrotnie podstawowy kanał informacyjny dla ich klientów. Posiadanie poprawnie zaprojektowanej i funkcjonalnej witryny jest od wielu lat nieodzowne.

Aspektem rozważanym na łamach monografii jest wykorzystanie najnowszych rozwiązań IT w budowie serwisów internetowych instytucji kultury w Polsce. Obiektem autorskich badań stały się zaś biblioteki, centra kultury, filharmonie, opery, instytucje filmowe, teatry, muzea i galerie.

Poddano weryfikacji takie czynniki wpływające na odbiór i poprawne funkcjonowanie strony, jak: technologie wykonania serwisu, obecność instytucji w mediach społecznościowych, audyt dostępności i optymalizacji dla wyszukiwarek, testy mobilności oraz występowanie podstawowych funkcjonalności (m.in. wielojęzyczność, BIP, RSS).

Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-231-4357-4

EAN: 9788323143574

Liczba stron: 206

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 34,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem