Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Jak pogodzić potrzebę oryginalności i wyjątkowości z potrzebą przewidywalności, bezpieczeństwa wynikającego z obcowania z tym, co znane i oswojone? Tworząc serial, który te dwie potrzeby zaspokaja. Niniejszy tom pozwala przyjrzeć się wielowymiarowości serialowości, wskazuje na różne rozumienia tego zjawiska, jego złożoność, przedstawia je z różnych perspektyw badawczych, pokazuje w nieoczywistych kontekstach. W książce czytelnik znajdzie m.in. artykuł o serializowaniu Sherlocka Holmesa – początkowo na łamach gazety, później przez twórców serii filmowych, a następnie seriali telewizyjnych, o powiązaniu pomiędzy serialami telewizyjnymi a antropologią przestrzeni miejskich na przykładzie serialu „Czterdziestolatek”, o sequelizacji w przemyśle gier komputerowych.
ISBN: 978-83-797-7141-7
EAN: 9788379771417
Format: 16.0x22.0cm
Cena detaliczna: 36,00 zł