Rynek książki w Polsce 2016 Targi instytucje media

Dobrołęcka Daria, Dobrołęcki Piotr

Rynek książki w Polsce 2016 Targi instytucje media

40,00

 

Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.

Tom „Targi, instytucje, media” zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.


Spis treści:1. Wprowadzenie
2. Targi książki w Polsce
3. Instytucje kultury
4. Szkolnictwo wyższe
5. Fundacje

Biblioteka Analiz
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-638-7972-3

EAN: 9788363879723

Liczba stron: 380

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 40,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem