Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.
Tom „Targi, instytucje, media” zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.
Spis treści:1. Wprowadzenie
2. Targi książki w Polsce
3. Instytucje kultury
4. Szkolnictwo wyższe
5. Fundacje
Biblioteka Analiz
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-638-7972-3
EAN: 9788363879723
ISBN: 978-83-638-7972-3
EAN: 9788363879723
Liczba stron: 380
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 40,00 zł
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 40,00 zł