Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce

Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Rola telewizji w kształtowaniu wizerunku politycznego Studium mediatyzacji polityki na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce

7.0

(1 ocena) wspólnie z

28,00

 

Wizerunek polityków i jego tworzenie zajmuje coraz ważniejsze miejsce w życiu politycznym. W krajach zachodnich procesy związane z kształtowaniem wizerunku są zaawansowane, ale w Polsce jest to tematyka jeszcze stosunkowo nowa. Taki stan rzeczy nie dziwi, biorąc pod uwagę przemiany polityczne ostatnich kilkunastu lat polskiej demokracji - pewne procesy dotyczące życia politycznego dopiero zaczynają w pełni się rozwijać, co w dużej mierze odnosi się do budowania politycznego wizerunku.

Adam Marszałek
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-761-1084-4

EAN: 9788376110844

Liczba stron: 280

Format: 16.0x22.5cm

Cena detaliczna: 28,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem