Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu

Cygler Joanna, Napiórkowska Anna, Napiórkowski To, Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna

Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu

64,00

 

Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy.

Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-011-9051-4

EAN: 9788301190514

Liczba stron: 242

Format: 16.5x24.0cm

Cena detaliczna: 64,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem