Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy.
Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-011-9051-4
EAN: 9788301190514
ISBN: 978-83-011-9051-4
EAN: 9788301190514
Liczba stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 64,00 zł
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 64,00 zł